donderdag 9 februari 2017

Dag 92

Vandaag is het exact 3 maanden geleden dat ik gestart ben met de Pronokal methode.
Eens even de resultaten bekijken:


Een mooi resultaat. Zoals jullie zien heb ik mijn doelgewicht ook verlaagd naar 80KG in plaats van 90KG, aangezien ik nog steeds een hoog vetpercentage had en ook nog steeds een buikomtrek van meer dan 100cm.


Ook hier een mooie daling. Meer dan 8 punten gezakt op de BMI schaal. Ik heb dus nu niet langer een hoog risico op hart- en vaatziekten of suikerziekte. Een gewicht van 90KG is dus het hoogste gezond gewicht voor mij. Toch zal ik proberen te zakken tot 80KG, en maximum tot 75KG als ik merk dat ik nog steeds te veel vet heb. 

Ondertussen sport ik 3x per week waarvan 1x met begeleiding. Binnen een paar weken zal ik wel de begeleiding stopzetten aangezien dit niet zo goedkoop is. Eens als je een aantal weken oefeningen doet onder begeleiding kan je die zelf ook verderzetten zonder begeleiding. 

Ik zit nog steeds in fase 2B ( ketose ) en zal ten vroegste uit ketose gaan op 18/02/2017. Spannend :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten