zaterdag 26 november 2016

Dag 19

300 gram afgevallen gisteren. Ik weeg nu 109,8 KG. In totaal ben ik nu 10,2KG kwijt. Het is al weer een aantal dagen geleden dat ik naar het toilet geweest ben, dus ik verwacht een iets grotere sprong dit weekend. Ik ga alvast minstens 4h fietsen dit weekend zodat ik evenveel calorieën verbruik als op een werkdag.

Ik ben de ochtend begonnen met een vanillepudding en een ochtendwandeling.

Een paar uur later heb ik opnieuw vanillepudding gegeten.

Mijn middagmaal was voor een 3e keer vanillepudding, met augurken. Ik beschouw de augurken als mijn dessert, en niet andersom :)

In de namiddag heb ik een pannenkoek met warme chocoladesaus gegeten. Het is niet zo lekker als het klinkt hoor.

Deze avond heb ik een gebakken omelet gegeten, en 8 kerstomaatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten